Retour- en restitutiebeleid – Brussels Beer Project

Retour- en restitutiebeleid

We streven ernaar u een uitzonderlijke winkelervaring te bieden en volledige tevredenheid met onze producten te garanderen. Mocht u om welke reden dan ook niet geheel tevreden zijn met uw aankoop, bekijk dan ons retourbeleid hieronder.

Retourvoorwaarden

Beschadigde producten

Als u een beschadigd product ontvangt, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. We vragen u om foto's van het product en de verpakking te sturen om het probleem te beoordelen. Zodra de fout is bevestigd, bieden we u een terugbetaling of een tegoedbon aan die u kunt gebruiken voor een nieuwe bestelling, afhankelijk van uw voorkeur.

Bestelfouten

Mocht er sprake zijn van een fout van onze kant (verkeerd geleverd product, verkeerde hoeveelheid, enz.), neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. Na goedkeuring bieden we u, afhankelijk van uw voorkeur, een terugbetaling voor het ontbrekende product of een tegoedbon ter waarde van meer dan de waarde van het ontbrekende product, te gebruiken voor een nieuwe bestelling.

Verandering van gedachten

Om redenen van voedselveiligheid en wetgeving accepteren we geen retourzendingen of ruilingen indien u van gedachten verandert over bierproducten. Controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u deze definitief plaatst.

Niet-retourneerbare producten

Om veiligheids- en hygiënische redenen kunnen geopende, gedeeltelijk geconsumeerde producten en producten met een gewijzigde verpakking niet worden geretourneerd, tenzij ze bij ontvangst beschadigd zijn.

Niet opgehaalde pakketten bij het ophaalpunt

Als een pakket niet op tijd wordt opgehaald bij het afhaalpunt en naar ons wordt geretourneerd, worden de bieren automatisch terug in onze voorraad opgenomen. Als de klant expliciet om terugbetaling vraagt, is het terug te betalen bedrag exclusief de initiële bezorgkosten en eventuele extra kosten in verband met de retourzending. Als u wilt dat het pakket opnieuw wordt verzonden in plaats van terugbetaald te worden, neem dan binnen 30 dagen na de bestelling contact met ons op. We kunnen dan hetzelfde pakket opnieuw verzenden zonder dat u een nieuw pakket hoeft aan te schaffen. De kosten voor het opnieuw verzenden zijn echter voor rekening van de klant.

Retourproces

Neem contact op met onze klantendienst : stuur een e-mail naar shop@beerproject.be en vermeld uw bestelnummer, de productgegevens en de reden voor de retourzending.

Validatie van de retourzending : Zodra uw aanvraag is gevalideerd, sturen wij u instructies voor het retourneren of terugbetalen van het product.

Retourkosten : Beschadigde of ontbrekende producten hoeven niet te worden geretourneerd, maar worden kosteloos terugbetaald. De retourkosten zijn voor rekening van de klant wanneer de bestelling succesvol is afgeleverd bij de klant thuis of bij een afhaalpunt, maar de klant de bestelling niet heeft opgehaald.

Terugbetalingen

U krijgt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst en goedkeuring van de retourzending teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode die u bij de aankoop heeft gebruikt.

De initiële verzendkosten worden enkel vergoed indien de retourzending het gevolg is van een fout van onze kant of indien het product beschadigd of ontbreekt.

Contact

Voor vragen of hulp met betrekking tot ons retourbeleid kunt u gerust contact met ons opnemen via shop@beerproject.be . We staan ​​klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw winkelervaring.

Dit retourbeleid kan te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Controleer regelmatig onze website om op de hoogte te blijven van updates.

    Domingo,Segunda,Terça,Quarta,Quinta,Sexta,Sabado
    Janeiro,Fevereiro,Março,Abril,Maio,Junho,Julho,Agosto,Setembro,Outubro,Novembro,Dezembro
    Não temos itens suficientes disponível. Apenas [max] no estoque.
    Carrinho