JOIN THE TEAM - Brussels Beer Project

join the team!

We begonnen in 2013 in onze garage, en vandaag zijn we met meer dan 35 gepassioneerde mensen die dromen & duwen om een van de beste ambachtelijke brouwerijen in Europa te worden.

Ons DNA is gebaseerd op impact, met de focus op zinvolle & geëngageerde projecten; op samenwerking met onze gemeenschap, die we zoveel mogelijk betrekken bij alles wat we doen; en op experimenteren, met bier en daarbuiten. We brouwen regelmatig verrassende nieuwe pop-up bieren in onze brouwerijen, beide gelegen in het centrum van Brussel.

We zijn erg aanwezig in Brussel en in België, maar we breiden ook onze aanwezigheid in Frankrijk uit en exporteren in Europa. We hebben 2 brouwerijen en 5 tapkamers, waarvan 3 in Brussel (Dansaertstraat, Baillistraat & in Anderlecht langs het kanaal) en 2 in Parijs (Pigalle en Canal St Martin).

We zijn op zoek naar mensen die onze filosofie delen en staan te popelen om met Brussels Beer Project de grond onder de voeten te schudden. Kom bij ons werken als onze volgende:

- Senior Beerista (Brussel)
- Field sales (Vlaanderen)
- Super Stagiaires
- Bartender studenten (Brussel)

Wij zijn een werkgever met gelijke kansen. We vieren diversiteit en zetten ons in om een inclusieve omgeving te creëren voor alle werknemers.

Wil je meedoen aan onze wilde rit?

Alle info hieronder!

BBP is op zoek naar

hoofd marketing

Als onze Marketing & Communications Director geef je leiding aan BBP's marketing & communicatie-initiatieven en stimuleer je de groei en impact van het merk. Je bent zowel een strategisch leider als een praktische doener en zorgt ervoor dat ons merk gedurfd, innovatief en gemeenschapsgericht blijft.

Je houdt toezicht op brand storytelling, public relations, social media en event marketing, van concept tot uitvoering. Jouw missie? De stem van BBP versterken en onze zichtbaarheid als pionier op het gebied van ambachtelijk bier vergroten.


Bij BBP brouwen we meer dan 25 bieren per jaar en willen we een verschil maken door middel van duurzaamheid, innovatie en een betrokken ambachtelijke biercommunity. Je zult de leiding nemen over belangrijke projecten, waaronder:

  • Samenwerkingsverbanden
  • Crowdfunding
  • Jaarlijks verjaardagsfestival BBP
  • Digitale groei
  • Initiatieven voor duurzaamheid en impact

Als een belangrijk lid van het leiderschapsteam definieer en voer je de marketingstrategie van BBP uit, zodat we de bierscene blijven ontwrichten en een betekenisvolle band met onze gemeenschap opbouwen. Je komt met gedurfde projecten en gekke ideeën, altijd op zoek naar de sterren!

Je rapporteert rechtstreeks aan Sebastien Morvan (medeoprichter van BBP) en werkt nauw samen met alle BBP-teams, waaronder verkoop, productie, operations en taprooms.

Jouw rol en verantwoordelijkheden

Leiderschap en strategie

  • Ontwikkelen en uitvoeren van BBP's wereldwijde marketing- en communicatiestrategie in lijn met de bedrijfsdoelstellingen.
  • Leiding geven aan onze Marketing Executive, haar coachen, structuur en visie geven om impactvolle campagnes te stimuleren en tegelijkertijd jonge stagiaires de kans geven om te leren en te groeien
  • Beheer het netwerk van creatieven die met je team samenwerken, zoals fotografen, videografen, Google-experts, Meta-specialisten en meer
  • Zorgen voor merkconsistentie op alle communicatiekanalen, waarbij de ambachtelijke filosofie van BBP wordt versterkt
  • Trends in de branche en opkomende digitale innovaties voorblijven om BBP in de voorhoede van de marketing van ambachtelijk bier te houden
  • Het marketingbudget strategisch beheren en middelen toewijzen aan projecten met de grootste verwachte impact en return on investment.

Communicatie en verhalen vertellen

  • Toezicht houden op belangrijke marketingcampagnes, PR en creatieve projecten, van idee tot uitvoering
  • Meeslepende merkverhalen ontwikkelen, ervoor zorgen dat de stem van BBP uniek, authentiek en boeiend is
  • Public relations beheren, samenwerken met media en beïnvloeders om het verhaal van BBP te versterken
  • Strategische begeleiding bieden bij het schrijven van teksten en het creëren van inhoud, om te zorgen voor een aantrekkelijke en consistente BBP tone of voice.

Gemeenschap en betrokkenheid

  • Bouwen en onderhouden van de BBP gemeenschap, zorgen voor zinvolle betrokkenheid via sociale media, evenementen en samenwerkingen
  • Stimuleer prestatiegerichte marketing en datagestuurde besluitvorming om online verkoop en gemeenschapsgroei te maximaliseren
  • Organiseer sterke en impactvolle evenementen om zinvolle ervaringen te creëren met ons publiek

Waar we naar op zoek waren 

  • Gedurfd, gestructureerd, creatief en gemeenschapsgestuurd
  • Bewezen ervaring als leidinggevende in marketing en communicatie, met ervaring in het coachen van mensen
  • Geïnteresseerd in ambachtelijke bierindustrie
  • Nieuwsgierig naar AI-tools, welke beschikbaar en relevant zijn
  • Sterke achtergrond in brand storytelling, PR en digitale marketing
  • Datagestuurde aanpak met ervaring in performance marketing & analytics
  • Diepgaande kennis van sociale mediatrends, platforms en engagementstrategieën
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling (Frans en Engels vereist, Nederlands is een pluspunt)
  • Het vermogen om te gedijen in een snelle, ondernemende omgeving
  • Hands-on, niet bang om de status quo uit te dagen en risico's te nemen
  • 7-10 jaar ervaring in marketing-/communicatiefuncties

Neem contact op!

We horen graag van je! Stuur om te solliciteren het volgende naar [email protected] & [email protected] met "MARKETING & COMMUNICATIONS DIRECTOR" in de onderwerpregel:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP
  • 3 dingen die we zouden kunnen verbeteren aan ons Instagram-account
  • 3 trends in digitale communicatie waar we op moeten letten voor 2025
  • 3 KPI's die jij zou volgen als onze nieuwe Marketing Director
  • Een recente merkcampagne uit een willekeurige branche die je onlangs heeft geïnspireerd en waarom
  • Je favoriete nummer!

Ik kijk ernaar uit om je snel te ontmoeten! 🍻

BBP is op zoek naar een

Senior
BEERISTA

CDI - VOLTIJDS – Brussel-gebaseerd

Brussels Beer Project is een van de meest dynamische ambachtelijke brouwerijen in Europa. Met onze missiegedreven aanpak en B-Corp-certificering streven we ernaar om Belgisch bier opnieuw te definiëren en tegelijkertijd onze passie voor innovatie en duurzaamheid te verspreiden. Onze taprooms zijn het kloppende hart van deze beweging en brengen mensen samen om de liefde voor fijne bieren te delen. Als je een echte bierfreak bent, een grote glimlach hebt en gedijt in een rush, dan is dit je kans! De Taproom is op zoek naar een Beerista die Brussels Beer Project en de ware liefde voor ambachtelijk bier uiten. We zijn op zoek naar iemand die waarden combineert met ambitie en die gedijt in een snelle, leuke en teamgerichte omgeving.

Uw baan 

  • In contact komen met klanten die graag meer willen weten over bier.
  • Wij adviseren onze gemeenschap over de grote keuze aan bieren.
  • Verantwoordelijk voor specifieke diensten, inclusief de mogelijkheid om openings- en sluitingswerkzaamheden uit te voeren.
  • Met een glimlach en een koel hoofd omgaan met drukke piektijden.
  • Het delen van het verhaal van Brussels Beer Project en die onze waarden vertegenwoordigen.
  • Wij organiseren proeverijen en rondleidingen van dinsdag t/m zondag (werktijden doorgaans van 14.00 tot middernacht, niet elke dag 😉).

je profiel

Wij zijn op zoek naar iemand die aan de volgende eisen voldoet:

  • Gepassioneerd door bier – je bent óf een echte bierfanaat die ambachtelijk bier drinkt en drinkt, óf je bent iemand die er graag alles over wil leren!
  • Grote glimlach en een geweldige teamspirit: je gedijt in een leuk en samenwerkend team.
  • Bewezen resultaten in verkoop
  • Klant eerst
  • Ervaring als barman: je hebt achter de bar gewerkt en weet hoe het werkt.
  • Taalvaardigheid – je spreekt Engels en Frans of Nederlands (alle drie talen kennen is een groot pluspunt).
  • Bereidheid om te leren – je staat te popelen om deel te nemen aan proeverijen en rondleidingen, hard te werken en tegelijkertijd plezier te hebben.
  • Praktische instelling: je bent niet bang om je handen vuil te maken, of het nu gaat om een handje helpen in de keuken of helpen op een festival.

Klaar voor de uitdaging?

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

TACOS CHEF

met passie voor ambachtelijk bier

CDI - DEELTIJDS OF VOLTIJDS - BRUSSEL

We zijn op zoek naar een Tacos Chef gepassioneerd door bier met veel creativiteit om samen met ons een nieuw avontuur aan te gaan. BBP Dansaert, onze historische brouwerij, bar & shop wordt volledig vernieuwd, met een gloednieuwe keuken om taco's en andere fingerfood te maken. We zoeken iemand met ervaring in een keuken, en die graag een handje helpt aan de bar!

pROFIL

  • Bier & Spijs geek
  • Gemakkelijk contact met klanten
  • In staat om bier en eten te combineren
  • Op de hoogte van AFSCA-regels en HACCP
  • Creativiteit om recepten te ontwerpen
  • Vloeiend in Engels plus Frans en/of Vlaams. Andere talen zijn een pluspunt.
  • Comfortabel in voorraadbeheer en relaties met leveranciers
  • Bereid om van de rit te genieten!

in contact blijven

  • Stuur om te solliciteren een e-mail naar [email protected] met je CV, een motivatiebrief en je favoriete nummer of mop.

WIJ ZIJN EEN WERKGEVER MET GELIJKE KANSEN

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen Beer Project.

BBP is op zoek naar

Buitendienst
Vlaanderen

CDI - voltijds

Brussels Beer Project is een van de meest dynamische ambachtelijke brouwerijen in Europa. Dankzij onze nieuwe brouwerij BBP Port Sud zijn we klaar om een tandje bij te schakelen en onszelf te vestigen als een nationale speler in België en een top challenger op de Franse ambachtelijke markt in Frankrijk. We zijn een b-corp gecertificeerde missie-gebaseerde brouwerij en we zijn op zoek naar iemand die waarden koppelt aan ambitie. Momenteel rekenen we op 5 getalenteerde Sales in België en we zijn op zoek naar een nieuwe ster die resultaten en merkbekendheid kan brengen.

Jouw baan

  • Ontwikkeling van het BBP-merk
  • Dagelijks verschillende soorten klanten beheren: bars en winkels
  • Langetermijnrelaties met klanten opbouwen en onderhouden
  • Zelfverzekerd om overal deuren te openen bij het zoeken naar nieuwe prospects
  • Je bent niet bang om je handen uit de mouwen te steken om dozen of vaten te verplaatsen
  • Resultaatgerichtheid en implementatie van de Belgische strategie
  • Rapporteren en feedback geven aan je Sales Manager en de rest van het team

je profiel

  • Je kent de beste bars en de geschiedenis van verschillende ambachtelijke brouwerijen die in België zijn ontstaan
  • Je hebt zeer goede interpersoonlijke vaardigheden: uitstekende communicator en goede luisteraar
  • Je bent erg enthousiast en onderhandelt graag
  • Je hebt een "ondernemende" mentaliteit met veel energie
  • Je bent zelfstandig en goed georganiseerd
  • Je hebt geen 9-5 mentaliteit
  • Je weet hoe je moet autorijden
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • 2 tot 3 jaar of minimaal relevante ervaring in verkoop FMCG

Klaar voor de uitdaging?

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

Stagiair sociale inhoud

stage

Comm staat bij BBP voor communicatie, community en e-commerce. Als onderdeel van het Community team ben je verantwoordelijk voor het tot leven brengen van het BBP verhaal op social media, door middel van geweldige storytelling in woord en beeld.

Minimum stage van 6 maanden die z.s.m. begint met het verlangen om bij te dragen aan het kleurrijke universum van BBP, een creatieve verhalenverteller te zijn en de beste vriend van onze community. Wil je weten wat dat betekent?

je missie (als je die accepteert)

  • Ga op pad langs onze brouwerijen en bars in Brussel om de essentie van elke plek vast te leggen & laat zien wat er elke dag achter de gordijnen zit! Een telefooncamera en sappige creativiteit is alles wat je nodig hebt om de koning van IG stories & de tovenaar van TikTok te worden.
  • Volg alle gesprekken en neem deel aan zinvolle interacties met onze community in onze commentaarsecties
  • Blijf op de hoogte van de meest recente trends op het gebied van sociale inhoud over de hele wereld
  • Assisteren bij onze interne contentproductie - dat betekent lampen en statieven vasthouden, een handmodel zijn voor ons volgende bierblikje en ervoor zorgen dat we alle details klaar hebben voor de opnames.
  • Ontdek en kom in contact met opkomende contentmakers om ze onze nieuwe bieren te laten proeven en onze locaties te laten bezoeken

Jouw profiel

  • Je bent een aangeboren verhalenverteller die ervan houdt om in stukjes van 15 seconden een verhaal te vertellen dat de moeite waard is om te stoppen.
  • Je bent de eerste die naar de telefoon grijpt om te delen wat je ziet, als je bij een restaurant aankomt... Als je uitgaat, worden je IG-verhalen net zo druk als een winkelcentrum met Kerstmis.
  • Iemand die TikTok gebruikt als google search. Je gelooft dat het de beste plek is om gelijkgestemde zielen & relateerbare levensverhalen te vinden
  • Je hebt ervaring met mobiele bewerkingstools zoals: Splice / CapCut (of vergelijkbare tools). Pluspunten als je bekend bent met Adobe Premiere en langere videoformaten.
  • Een meester in de swipe-up met een passie voor communicatie en een overlopende creativiteit
  • Je bent een teamspeler maar kunt ook zelfstandig werken
  • Uitstekende schrijf- en verbale communicatievaardigheden, inclusief spannende creatieve teksten, met kennis van het Engels
  • Positief, flexibel met je uren en altijd bereid om nieuwe uitdagingen aan te gaan
  • Bonuspunten als je een indrukwekkende lip sync of dansroutine kunt neerzetten!

Wat u van ons kunt verwachten

  • Stage van 6 maanden (of meer) in Brussel 
  • Flexibele werktijden en een thuiswerkbeleid, zodat je geen vakantiedagen hoeft op te nemen om je loodgieter langs te laten komen 
  • Een gecentreerd comfortabel kantoor waar je kunt werken vanaf elk bureau dat je wilt, zittend of liggend op een bank
  • De kans om te groeien en te leren binnen een sterk marketingteam met veel uitdagende en spannende projecten 
  • Een ethisch bedrijf dat gelooft dat bedrijven de plicht hebben om proactief te bouwen aan een betere wereld voor iedereen

kom naar de speeltuin!

Ben jij de volgende social content super stagiair? Stuur ons:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP

naar [email protected] met "Social Content Super Intern" in de onderwerpregel. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

Marketing & evenement stagiair

stage

Je bent een natuurlijk mensen-mens, ondernemend en gepassioneerd over bier en storytelling. Je staat te popelen om vragen te beantwoorden over BBP's visie, waarden en proces. Je helpt onze community om ons beter te leren kennen.


Minimaal 4 maanden stage vanaf december - Gepassioneerd door marketing (en bieren), je bent nieuwsgierig naar dit steeds veranderende vakgebied... en je kunt veel verschillende dingen doen.

je missie (als je die accepteert)

  • Je helpt de Marketing Swiss Knife bij het dagelijkse beheer van de klantenservice, de organisatie van evenementen en de verschillende visuele verzoeken.
  • Je ondersteunt onze Marketing Swiss Knife bij de implementatie van nieuwe strategieën (hoe bereik je meer mensen, wat zet je in om de andere teams zo goed mogelijk te ondersteunen).
  • Je komt in aanraking met trade marketing en event marketing
  • Taproom evenementen: proeverijen, speciale avonden

Jouw profiel

  • Autonoom, nieuwsgierig, georganiseerd, hands-on en proactief. En een geweldige teamspeler 😊
  • Grote belangstelling voor ambachtelijke bieren
  • Je hebt al een succesvolle ervaring in marketing / evenementenorganisatie / klantenservice.
  • Je hebt veel ideeën en creativiteit.
  • Bekend met creatieve tools zoals Adobe Suite, Canva...
  • Autonoom, dynamisch, georganiseerd, hands-on en pro-actief.
  • Je werkt graag buiten het strakke kader van 9 uur 's ochtends tot 17 uur 's middags en je vindt het leuk om af en toe te bewegen.
  • Je spreekt vloeiend Engels en perfect Frans en/of Nederlands.

Wat u van ons kunt verwachten

  • Een zeer vormende functie, blootgesteld aan veel onderwerpen en kwesties.
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheid: we zijn nog een jong bedrijf en je bent snel verantwoordelijk voor je eigen to-do lijst en voor het leiden van verbeteringen.
  • Een ervaring in een snelgroeiende omgeving die onze moderne bieren in heel Europa wil delen.
  • Een betaalde stage in een vriendelijke sfeer.

kom naar de speeltuin!

Ben jij de volgende Marketing & Event super stagiair? Stuur ons:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP.

Naar [email protected] met "Marketing & Event super stagiair" in de onderwerpregel. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

stagiair e-commerce

stage

Onze e-commerce is de sleutel in onze strategie om geweldige ambachtelijke bieren naar onze gemeenschap in heel Europa te brengen. We hebben het in eerste instantie opgezet om te vechten tegen COVID & het is al snel een groot verkeers- en verkoopkanaal geworden. We hebben al meer dan 100.000 pakketten naar onze klanten verzonden en dit is nog maar het begin! Naast de klassieke DELTA IPA, JUNGLE JOY of PICO BELLO, is de eshop een geweldig middel om nieuwe creaties naar een brede gemeenschap te brengen.

Stage van minimaal 3 maanden (idealiter 6 maanden) - Je assisteert en geeft energie aan de e-commerce manager.

je missie (als je die accepteert)

  • Je beheert op dagelijks niveau de bierwinkel (e-picking) en de Bier Club (maandelijkse thuislevering). Je staat volledig in voor de e-shop customer care. Een kapotte doos? Een verkeerd leveringsadres? Jij zorgt voor onze liefhebbende klanten & lost problemen op.
  • Je ondersteunt onze e-commerce manager bij de implementatie van onze groeistrategie (data-analyse, conversieoptimalisatie, Shopify e-shop updates, productinnovaties)
  • Je volgt & analyseert onze e-commerce data en komt met aanbevelingen en acties om onze resultaten te verbeteren. Je houdt altijd een oogje op nieuwe innovaties en verbetert onze digitale transformatie

Jouw profiel

  • Autonoom, nieuwsgierig, georganiseerd, hands-on en proactief. En een geweldige teamspeler 😊
  • Grote belangstelling voor ambachtelijke bieren
  • U weet wat 'e-commerce' betekent. Je begrijpt de mogelijkheden ervan en je wilt er dieper in duiken. Je bent bekend met Shopify of je wilt er meer over leren. En je hebt geen angst voor cijfers en spreadsheets
  • Frans of Nederlands je moedertaal is en je vloeiend Engels spreekt

Wat u van ons kunt verwachten

  • Een zeer vormende functie, blootgesteld aan veel onderwerpen en kwesties.
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheid: we zijn nog een jong bedrijf en je bent snel verantwoordelijk voor je eigen to-do lijst en voor het leiden van verbeteringen.
  • Een ervaring in een snelgroeiende omgeving die onze moderne bieren in heel Europa wil delen.
  • Een betaalde stage in een vriendelijke sfeer.

kom naar de speeltuin!

Ben jij de volgende E-commerce super stagiair? Stuur ons:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP, inclusief je favoriete nummer
  • 3 dingen die we zouden kunnen verbeteren aan onze e-shop

Naar [email protected] met " E-commerce Super Intern " in de onderwerpregel.

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

Retail & analytics verkoop stagiair

stage

Het Brussels Beer Project - in enkele woorden? Een participatief project dat de nadruk legt op co-creatie om nieuwe wegen in te slaan en een gezonde dosis frisheid te brengen in de Belgische brouwscène! Het idee is om co-creatie aan te boren en afstand te nemen van de copy-paste van het verleden. We zijn er trots op dat we geboren zijn in 2013 en niet in het genadejaar 1492! We ademen een hedendaags, kosmopolitisch Brussel dat

je missie (als je die accepteert)

  • Je maakt deel uit van het verkoopteam dat gespecialiseerd is in de Belgische detailhandel (Delhaize, Carrefour, Colruyt, enz.)
  • Je hebt een dubbele missie: klantenmonitoring en gegevensanalyse.
  • Klantenondersteuning: ondersteuning bij de beste winkels en prospectie voor nieuwe klanten
  • Gegevensanalyse: CRM tools, Enlight+ (self-service data platform), PowerBi, etc. voor het ontwikkelen van dashboards

Jouw profiel

  • Je hebt zeer goede interpersoonlijke vaardigheden: Je bent een uitstekende communicator
  • Je speelt graag met gegevens
  • Je bent erg enthousiast en onderhandelt graag
  • Je hebt je rijbewijs
  • Je bent zelfstandig, georganiseerd en proactief
  • Vloeiend Frans spreken (Engels is een pluspunt)

Wat u van ons kunt verwachten

  • Een zeer vormende functie, blootgesteld aan veel onderwerpen en kwesties.
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheid: we zijn nog een jong bedrijf en je bent snel verantwoordelijk voor je eigen to-do lijst en voor het leiden van verbeteringen.
  • Een ervaring in een snelgroeiende omgeving die onze moderne bieren in heel Europa wil delen.
  • Een betaalde stage in een vriendelijke sfeer.

kom naar de speeltuin!

Ben jij de volgende Retail & Analytics sales stagiair? Stuur ons:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP.

Naar [email protected] met "Retail & Analytics sales stagiair" in de onderwerpregel. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

Marketing stagiair

stage

Het Brussels Beer Project is een participatief project dat co-creatie, innovatief denken en eco-verantwoordelijkheid in de kijker zet. We willen de meest innovatieve brouwerij van België zijn en we brengen een flinke dosis frisheid in de brouwwereld!

Vandaag zijn we op zoek naar onze toekomstige marketing stagiair!

Min. 6 maanden stage vanaf zsm - Gepassioneerd door marketing (en bieren), je bent nieuwsgierig naar dit steeds veranderende vakgebied... en je kan veel verschillende dingen doen!

je missie (als je die accepteert)

  • Je zult betrokken zijn bij veel verschillende projecten zoals trade marketing, instore visibility, content creatie, event organisatie, rapportage, briefing creatie samenwerking met externe leveranciers, etc.
  • Je gaat gesprekken aan met onze community op sociale media en beantwoordt dagelijks hun vragen en opmerkingen.
  • Je ondersteunt onze Marketing Director bij de implementatie van nieuwe strategieën (hoe kunnen we meer mensen bereiken, hoe kunnen we de andere teams het beste ondersteunen, enz.)
  • Je staat voortdurend in contact met ons team en verplaatst je van ons kantoor naar onze tapkamers naar onze productielocatie.

Jouw profiel

  • Autonoom, nieuwsgierig, georganiseerd, hands-on en proactief. En een geweldige teamspeler 😊
  • Grote belangstelling voor ambachtelijke bieren
  • Je hebt al ervaring in marketing / evenementenorganisatie / klantenservice
  • Je hebt veel ideeën en creativiteit
  • Bekend met creatieve tools zoals Adobe Suite, Canva...
  • Je kunt werken met Excel
  • Autonoom, dynamisch, georganiseerd, hands-on en proactief
  • Je spreekt vloeiend Engels en perfect Frans en/of Nederlands

Wat u van ons kunt verwachten

  • Een zeer vormende functie, blootgesteld aan veel onderwerpen en kwesties.
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheid: we zijn nog een jong bedrijf en je bent snel verantwoordelijk voor je eigen to-do lijst en voor het leiden van verbeteringen.
  • Een ervaring in een snelgroeiende omgeving die onze moderne bieren in heel Europa wil delen.
  • Een betaalde stage in een vriendelijke sfeer.

kom naar de speeltuin!

Ben jij de volgende Marketing super stagiair? Stuur ons:

  • Uw CV
  • Max 150 woorden over waarom je lid wilt worden van BBP.

Naar [email protected] met "Marketing Super Intern" in de onderwerpregel. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen BBP. Voor deze functie zijn geen specifieke fysieke vaardigheden vereist.

BBP is op zoek naar

BARTENDER

(banen voor studenten)

We zijn op zoek naar studenten met een grote glimlach en goede kennis van bieren om ons te helpen op spoeddagen. We nemen iemand aan met horeca-ervaring en bereid om meer te leren!

Jouw profiel

  • Gepassioneerd door bier & praat er graag over
  • Vol energie!
  • Teamgeest
  • Proactief
  • Zorg goed voor klanten
  • Vloeiend in Engels, plus Frans of Vlaams

in contact blijven

  • Stuur om te solliciteren een e-mail naar [email protected] met je CV, een motivatiebrief en je favoriete nummer of mop.

WIJ ZIJN EEN WERKGEVER MET GELIJKE KANSEN

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een handicap aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doen, zowel wat betreft de wervingsprocedure als de integratie binnen Beer Project.

BBP ZOEKT

BARMANAGER

35 uur inclusief weekendwerk - cdi 

Sinds 2018 hebben we ons gevestigd in de Parijse hoofdstad en hebben we twee bars geopend (in ons jargon noemen we ze taprooms) in Pigalle in het 9e en aan de oevers van het Saint-Martin-kanaal om onze bieren aan Parijzenaars aan te bieden.

Ons doel: (goed) Belgisch craftbier ontdekken en herontdekken op gezellige plekken. Ons team bestaat uit 3 chef-koks, 2 barmanagers en 6 barmannen.

Het hoogseizoen nadert en we hebben talenten nodig die onze missie en filosofie delen om deel uit te maken van ons team! Houdt u van klantcontact? Heb je een passie voor ambachtelijke producten en wil je leren en delen? Kom en ontmoet ons!

missies

  • De klanten adviseren over de uitgebreide selectie van verkrijgbare biografieën, je passie voor goede biografieën overbrengen.
  • Deel de geschiedenis van Brussels Beer Project
  • Beheer van de planning
  • Menu's samenstellen: lijst van bieren en prijzen
  • Het opmaken van een maandelijkse inventaris
  • Het opstellen van het werkrooster
  • Animatie van de plaats
  • In orde brengen van de dagelijkse kassa
  • Het openen van de bar : opstellen van het terras en de zaal
  • Aansluiting en inwerkingstelling van het tapsysteem
  • Controle van de netheid van de lokalen(*) en de beschikbaarheid van verbruiksartikelen (handdoeken etc.) (*) Elke dag komt er iemand schoonmaken, dus geen toiletklusjes :-)
  • Bieden van bier- en maaltijdservice: bier serveren, vaten verwisselen, borden klaarmaken, buzzers beheren
  • Zorg voor de properheid van het restaurant, het voorportaal van het restaurant en van de bandages.
  • Afhandelen van de betalingen van klanten (enkel kaart)
  • Het afsluiten van de bar: opruimen van het terras en de taproom, het tellen van de kassa, schoonmaken van de bar en tapinstallatie.

vaardigheden en kwalificaties

  • Energiek en georganiseerd werken: je moet drukke momenten weten te navigeren
  • Samenwerken: solidariteit is belangrijk bij ons!
  • Met een glimlach, gastvrij
  • Een sterke interesse in craftbier en een verlangen om te leren en te delen over het onderwerp
  • Wees vindingrijk en autonoom in het dagelijkse beheer.
  • Technische problemen oplossen

voorwaarden

  • Beschikbaarheid: 4 tot 5 avonden per week, waarvan zaterdagen en één zondag op de twee (De bar is op alle dagen geopend van 17u tot 2u).
  • Maaltijden ter plaatse geserveerd, 50% op Navigo Pass, Mutual, 50% op drankjes aan de bar
  • Mogelijkheden tot evolutie in de brouwerij
  • Heb je al een of meerdere ervaringen in een bar?

in contact blijven

  • Alle kandidaten moeten een CV bijvoegen.
  • Gelieve je sollicitatie te sturen naar [email protected]

WE ZIJN EEN WERKGEVER MET RESPECT VOOR GELIJKE KANSEN

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een beperking aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doorvoeren, zowel wat betreft de aanwervingsprocedure als de integratie binnen BBP.
Deze functie vereist de mogelijkheid om meerdere uren na elkaar op de been te zijn, bestellingen van klanten aan de bar af te handelen en ervoor te zorgen dat de taproom schoon en gastvrij blijft.

BBP ZOEKT 2

PIZZAIOLO

CDI - Lille (Frankrijk)

Je bent gek op pizza, hebt een spontane glimlach, kan je weg vinden door stevige drukte - solliciteer nu! BBP Bettignies is op zoek naar een nieuwe pizzaiolo.

pROFIL

  • 2 jaar ervaring in de keuken/pizzeria
  • Goede tot zeer goede kennis van de bereiding van pizza napoletana en pizza romana
  • De productie van pizzabodems beheren en controleren
  • Zorg voor creatieve voorkennis en neem initiatieven in het creatieproces van nieuwe producten met onze chef-kok
  • Basis (bij voorkeur) in Lille
  • Perfect Franstalig; kennis van Italiaans is een plus
  • Beschikbaar voor werkdagen en weekends

in contact blijven

  • Alle kandidaten moeten een CV bijvoegen
  • Stuur je sollicitatie naar [email protected]

WE ZIJN EEN WERKGEVER MET RESPECT VOOR GELIJKE KANSEN

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. Wij moedigen ook gehandicapten aan om te solliciteren. Wij zorgen voor alle noodzakelijke aanpassingen, zowel wat betreft de aanwervingsprocedure als de integratie in het project Beer.

BBP ZOEKT 2

bierista's

35 uur of 20 uur, ook tijdens het weekend - cdi - Lille (Frankrijk)

missies

  • De klanten adviseren over de uitgebreide selectie van verkrijgbare biografieën, je passie voor goede biografieën overbrengen.
  • Deel de geschiedenis van Brussels Beer Project
  • Menu's samenstellen: lijst van bieren en prijzen
  • Het opmaken van een maandelijkse inventaris
  • Animatie van de plaats
  • Aansluiting en inwerkingstelling van het tapsysteem
  • Controle van de netheid van de lokalen(*) en de beschikbaarheid van verbruiksartikelen (handdoeken etc.) (*) Elke dag komt er iemand schoonmaken, dus geen toiletklusjes :-)
  • Bieden van bier- en maaltijdservice: bier serveren, vaten verwisselen, borden klaarmaken, buzzers beheren
  • Zorg voor de properheid van het restaurant, het voorportaal van het restaurant en van de bandages.
  • Afhandelen van de betalingen van klanten (enkel kaart)
  • Het afsluiten van de bar: opruimen van het terras en de taproom, het tellen van de kassa, schoonmaken van de bar en tapinstallatie.

vaardigheden en kwalificaties

  • Energiek en georganiseerd werken: je moet drukke momenten weten te navigeren
  • Samenwerken: solidariteit is belangrijk bij ons!
  • Met een glimlach, gastvrij
  • Een sterke interesse in craftbier en een verlangen om te leren en te delen over het onderwerp
  • Wees vindingrijk en autonoom in het dagelijkse beheer.
  • Technische problemen oplossen

voorwaarden

  • Beschikbaarheid: 4 à 5 avonden per week waarvan zaterdag en één zondag op de twee. 
  • Mogelijkheden tot evolutie in de brouwerij

in contact blijven

  • Alle kandidaten moeten een CV bijvoegen.
  • Stuur je sollicitatie naar [email protected]

WE ZIJN EEN WERKGEVER MET RESPECT VOOR GELIJKE KANSEN

Ons wervingsbeleid is gericht op diversiteit, inclusie en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, overtuiging of nationaliteit. We moedigen ook mensen met een beperking aan om te solliciteren. We zullen alle nodige aanpassingen doorvoeren, zowel wat betreft de aanwervingsprocedure als de integratie binnen BBP.
Deze functie vereist de mogelijkheid om meerdere uren na elkaar op de been te zijn, bestellingen van klanten aan de bar af te handelen en ervoor te zorgen dat de taproom schoon en gastvrij blijft.

Zondag,maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag
Januari,februari,maart,april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober,november,december
Niet genoeg items beschikbaar. Alleen [max] over.
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Terug naar de winkel